Суббота
2025-06-21
7:20 PM
Сәлеметсіз бе? Гость
RSS
 
Өткен күн - тарих, Келер күн - сыр, бүгінгі күн - сый!
Негізгі Тіркелу Кіру
Каталог файлов »
Меню

Бөлім
Дидактикалық материалдар [5]

Біздің сұрақ
Оцените мой сайт
Всего ответов: 19

Статистика

Онлайн всего: 1
Гостей: 1
Пользователей: 0

Главная » Файлы » Дидактикалық материалдар

В разделе материалов: 5
Показано материалов: 1-5

Ақиқат па, жалған ба?

Дидактикалық материалдар | Просмотров: 430 | Загрузок: 3 | Добавил: aiym_d | Дата: 2016-04-29 | Комментарии (0)

Жүргізушімәселені талқылауды ұйымдастырушы, барлық оқушыларды белсенді түрде қатысуға шақырады

 

Автор – өз көзқарасы мен пікірін келтіруші, ұсынушы

 

Түрлендіруші – автордың ұсынысын толық қабылдамай, өз түсінігін құрастыратын, содан туған ойларымен басқалармен бөліседі

 

Пессимист (сыншы) – талқылау барысында қабылданған шешімдерге күмән келтіріп, өзгеше ұсыныс жасап, басқа шешімдер мен көзқарастар келтіреді.

 

Оптимист (қуаттаушы) – қандай да болмасын келтірілген ұсыныс пен әрекетті демеп, қолпаштап отырады. Оның жұмысы сыншы рөліне қарама-қарсы. Ол өз жұмысында мақтау мен мадақтауды, арқадан қағу мен қол шапалақтауды қолданады да, солар арқылы топ ішінде көтеріңкі көңіл-күй орнатуға бар күшін салады.

 

Суретші – топ жұмысының нәтижелерін плакатқа маркермен түсіруші.

 

Талдаушы(немесе сұрақ қоюшы) 0жұмыс жасау барысында үнемі сұрақ қойып отырады.

 

Идеялар генераторы(идея келтіруші) – үнемі өз ойларын келтіріп, топтың әрекеттерін  соларды жүзеге асыруға бағыттаушы.

 

Ақын – бірлескен жұмысты жандандыру мақсатында  топ жұмысына немесе мүшелеріне арнап өлең мен ұйқастар шығарушы.

 

Скептик (күмәнданушы) – сыншы секілді әр идея, ой мен әрекетті күмәнданып қабылдаушы, қарсы пікір айтушы.

 

Барлаушы – басқа топтарда жұмыстың қалайша жүріп жатқандығын анықтаушы.

 

Жылнамашы – топ жұмысының барысы мен қатысушылардың әрекеттерін қағазға түсіруші, проблеманың шешімін жазушы.

 

Бақылаушы – ойын ережелері мен рөлдерді орындау үшін қабылданған тәртіптерді, қатысушылар әрекеттерінің нәтижеге бағытталуын қадағалаушы, қатысушылардың әрекеттеріне баға береді.

 

Таймкипер(уақыт қадағалаушы) – жұмысқа берілген уақытты қадағалап отырады

 

Дидактикалық материалдар | Просмотров: 236 | Загрузок: 2 | Добавил: aiym_d | Дата: 2016-04-29 | Комментарии (0)

Оқушының аты-жөні:__________________________________     Сыныбы:_____________

Бұрыннан білемін

Жаңа ақпарат

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Дидактикалық материалдар | Просмотров: 313 | Загрузок: 4 | Добавил: aiym_d | Дата: 2016-04-29 | Комментарии (0)

Оқушының аты-жөні:__________________________________     Сыныбы:_____________

Бұрыннан білемін

Жаңа ақпарат

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 

 
Дидактикалық материалдар | Просмотров: 442 | Загрузок: 5 | Добавил: aiym_d | Дата: 2016-04-29 | Комментарии (0)

Дербес пікір  Оқушының аты-жөні:_________________________

  1.  

Өзіндік пікір

бір сөйлем

 

  1.  
  •  

екі сөйлем

 

  1.  

Өз пікірін айғақтайтын мысал

екі сөйлем

 

  1.  

Өз пікіріне қарсы дәлел

бір сөйлем

 

  1.  

Қарсы дәлелді жоққа шығаратын мысал

бір сөйлем

 

  1.  
  •  

екі сөйлем

 

 

 

 

 

 

 

Барлығы 9 сөйлем

Барлығы ______балл

 

 

 

 

Дидактикалық материалдар | Просмотров: 524 | Загрузок: 6 | Добавил: aiym_d | Дата: 2016-04-29 | Комментарии (0)

Сайтқа кіру

Іздеу

Достар сайты
  • Официальный блог
  • Сообщество uCoz
  • FAQ по системе
  • Инструкции для uCoz